DB skrev:
Hvordan siger bremserne? Nye skiver og klodser kan godt skure lidt i starten indtil de bliver slidt til, så prøv at køre lidt med dem og bliver det ved må du forbi igen.
henrikg skrev:
Lugten kan også komme fra katalysatoren. Men det er mest, hvis man har holdt med tomgang et stykke tid.
ku8 skrev:
Katalysatoren kan lygte af brændt pis.
Lacoste82 skrev:henrikg skrev:
Lugten kan også komme fra katalysatoren. Men det er mest, hvis man har holdt med tomgang et stykke tid.ku8 skrev:
Katalysatoren kan lygte af brændt pis.
Præcis, snakkede med en "mekkerven" af familien, er dog godt nok Fiat-mekker, men anyhow, hans forklaring var også at det KUNNE være at der skete der ved bakning at motoren og dermed mellerør og kat vippede lidt og kom op at røre og dermed frembragte den brændte lugt, men det forklarer bare ikke rigtig at det kun(tilsyneladende) sker i AMT modellerne som Nicolai og jeg har! Derfor hælder jeg også mest til idéen om koblingen, for jeg mere gas man giver den i bakgear, jo mere lugter der! Når jeg bare bakker "alm.", så så lugter det ikke, eller meget sjældent! Men er det det, så er der efter min mening også noget i vejen, for koblingen skal ikke blive så varm og lugte så meget, ved så kort og hurtig en belastning!