jonassen skrev:
Det er jo ikke ligefrem en racerbil, men når man først lærer den at kende så kan man godt få lidt race ud af den.
Hvis jeg skal have min til at præstere MAX så ved jeg at jeg skal skifte gear ved ca 5300 omdr. for så lander den på 4000 omdr. og tager omg. fra igen.
Og så går det faktisk pænt fremad.
Også ret fedt 4 gear den har. Prøv at skifte til 4-gear når du kører op ad en bakke evt. på motorvej. Jeg gør det selv fra Århus mod Skanderborg hver dag, og her er det skønt at mærke speederresponsen op ad bakken med 120 km/t. Kører man derimod i 5.gear så sker der ikke en skid. 0 moment - så brug gearene.
HypeTaxx skrev:ja men gør du det for tit så kører du da os under 10 km/l .. der taler jeg af erfaring...jonassen skrev:
Det er jo ikke ligefrem en racerbil, men når man først lærer den at kende så kan man godt få lidt race ud af den.
Hvis jeg skal have min til at præstere MAX så ved jeg at jeg skal skifte gear ved ca 5300 omdr. for så lander den på 4000 omdr. og tager omg. fra igen.
Og så går det faktisk pænt fremad.
Også ret fedt 4 gear den har. Prøv at skifte til 4-gear når du kører op ad en bakke evt. på motorvej. Jeg gør det selv fra Århus mod Skanderborg hver dag, og her er det skønt at mærke speederresponsen op ad bakken med 120 km/t. Kører man derimod i 5.gear så sker der ikke en skid. 0 moment - så brug gearene.
Kunne ikke være mere enig, bruger også mit 4 gear rigtig meget, der er altså noget mere moment
nybo skrev:
ja men gør du det for tit så kører du da os under 10 km/l .. der taler jeg af erfaring...