hej allesammen,
jeg håber virkelig i vil hjælpe mig for jeg døjer en svær kamp med en af landets forhandlere www.mogens-elmer.dk og har siden juni 07 hvor jeg købte min swift været ude hos dem 9 gange!
1. gang - de glemte at give mig orig. støddæmpere med
2. gang - de glemte at nulstille min triptæller i navi, så den viser 2000 km. forkert
3. gang - en liste bag i faldt af og sku lige limes, jeg brokkede mig over deres rudetoning - en farce - spørg endelig!!!
4. gang - navigationen frøs på skærmen - de flyttede antennen
5. gang - navigationen frøs stadig - de flyttede den lidt mere, tågelygter svigtede, og blev fikset
6. gang - de havde glemt at give mig mine låsebolte med, måtte selv hente dem igen.
7. gang - navigation frøs stadig, de havde bilen i 4 dage uden held
8. gang - bremserne piver og bakspejl reklames der over, det har et stort hul oppe i taget
9. gang - de har bilen i en uge, får den tilbage, bremser piver, de har monteret min navigation i forruden med en sort plasticring der ligner noget der er skåret med hånden eller med en saks.
jeg har idag skrevet til Gitte Dybro, suzuki bilimport, kundeservice og tilfredshed
jeg har idag skrevet til bente elmer, mogens elmer, direktøren
jeg har idag skrevet til allan beenfeldt, mogens-elmer, salgschefen
jeg har idag skrevet til john gantshorn, mogens-elmer, værkstedschefen
Og ved i hvad - jeg regner med at få lige så ubehøvlede svar tilbage som de har sendt mig de andre gange. Se her folkens.... håber i kan følge min vrede og frustration...
----
Jeg vil undlade at lade mine personlige meninger og følelser komme i vejen for min proffesionelle, men blot kommentere at jeg ikke ønsker at føre dialog på
samme nedladende plan.
----
Har læst dine bemærkninger og svar på min fremsendte mail og føler ikke trang til at kommentere yderligere på sagen.
----
Når man tænder bilen skal navigatoren lokalisere satellitter, dette skal normalt ikke tage mere end maks 2minutter, har du prøvet at måle hvor længe den er om det? Er den længere tid end det om det, kan der være en fejl på antennen, som jo selvfølgelig er omfattet af garantien.
jeg har faktisk været derude flere gange, men ovenstående gange er alle noget der burde være omfattet af min garanti. mit spm. er nu til jer.
har i nogle gode råd, for hverken forhandler eller importør vil gøre andet end sige, de har gjort hvad de kunne, og ydermere at nu virker navigationen. det er bare ikke særlig pænt. faktisk langt fra pænt. jeg kunne have købt en sugekop-model i bilka så - det er min påstand!
gode råd er mere end velkommen fra jer swiffere....
Truuuuuuuuut fra LB