Jeg tænkte på, når nu man evt. vælger at lade sin sport chippe hos RH, eller Turboteknik eller noget...
Lad os så sige at man forinden har skiftet udstødningen, til en med et bedre flow, evt. har skiftet til en anden manifold og samtidig har ændret luftindtaget, så man også her har en bedre løsning med bedre flow og køligere luft, leveret direkte til indsugningen...
Ville det ikke også give bedre forudsætninger for et bedre resultat, idet chipningen jo netop "finjusterer" ydelsen, til den enkelte opsætning/motor...
For skulle man vælge at gå all-in med en Sport eksempelvis, så kunne man vel vælge at skifte alle de sædvanlige dele, og så først her lade den chippe, og så vil man vel nok kunne få et nogenlunde fornuftigt resultat...
- Evt. også mere end de her 10 hk som de reklamerer med...
Ret mig hvis jeg tager fejl, men kunne ovenstående ikke være en meget god løsning..?
Spurgt fra mig, med lidt ringe forstand på hvordan det hænger sammen...
In Tha Hizzle 4 Shizzle My Nizzle!