Hej med-Swiftere
Jeg har lige haft min Swift til 45.000km service hos Finn Allan Eriksen Automobiler, hvilket har været en særdeles positiv oplevelse. Det skyldes følgende:
Da jeg bestilte service, blev jeg bedt om at fortælle, om der var noget særligt, jeg ville have dem til at kigge på. De 5-6 punkter, som jeg havde, blev nøje noteret ned, og jeg modtog få dage efter en udspecificeret ordrebekræftelse sammen med indkaldelsen med posten.
Da jeg afleverede bilen blev ordrebekræftelsen (altså de 5-6 punkter) grundigt gennemgået.
Da jeg hentede bilen igen, blev ordrebekræftelsen og fakturaen gennemgået punkt for punkt.
Det er fedt at føle, at der i DEN grad er styr på tingene! Det er efter min mening meget professionelt.
Jeg havde ikke fået tid til at vaske bilen, inden jeg kørte den til service. Da jeg hentede den, var den rengjort både indvendig og udvendig.
Min bil har været skadet og skal derfor have en ny DiTEC-behandling inden længe. På grund af krav til special-indretning i mit kørekort kan jeg ikke betjene en lånebil. FAEA har derfor arrangeret, at jeg bliver kørt på arbejde af en af deres elever.
Se, DET er service!