logo banner
3. okt 2009 10:56  

Rigtig godt værksted ~ Jeg anbefaler:

Hey Swiftere..

Nu sys jeg at jeg har set nogle indlæg om værkstedet man fraråder folk at bruge pga det ene og det andet..

Tænkte vi sku have nogle positive ting ind (hi hi) og så fortælle hinanden om GODE oplevelser og værksteder..

Jeg vil gerne anbefale:
Aunsbjerg Nielsen i Kolding..

Hvorfor:
Jeg har købt bilen der og har været glad for stedet siden jeg trådte ind og sku kigge på en swift.. Kanon frisk sælger (Jesper) hvor alt har forgået problemfrit..
Værkstedet hvor jeg lige har fået lavet 15.000 km service fungere perfekt..
Ingen fedtede finger på ruder eller lak og alle ting der sku tjekkes blev tjekket.. Endda rettet en mindre bule ud uden beregning.. De tilbød endda at lime min underlæbe fast men jeg ska have malet den i vinter og alligevel pillet af så jeg sagde pænt nej tak..
Priserne holder 100% og de overholde alle tider..
Mine tågelygter virkede ikk efter 2 dage da jeg fik bilen og de tog den ind med det samme jeg kom og fiksede det på 30 min (løs stel ledning) Og self uden beregning..

Antal stjerner
* * * * * af 5

Aunsbjerg Nielsen Suzuki/Mazda i Kolding kan VARMT anbefales..

3. okt 2009 11:38  

1

O.H. Automobiler i Rødekro.

Altid top service, kunden i centrum, holder det de har lovet.
Ingen slinger i hverken tid eller pris.
Har relativt gode priser i forhold til andre aktører.

Altid tid til min Swift ind i mellem alt det andre arbejd de har. Kort ventetid.
Og værkstedet er helt åben for de små styling og modifikationer vi laver.

Kun gode ting å sige om O.H. Automobiler Rødekro.
3. okt 2009 13:31  

2

Åbyhøj Auto, Silkeborgvej, Århus.

De er til at snakke med, og påtager sig ikke opgaver de ikke magter. Samtidig er deres priser rimelige (i forhold til øvrige Århus priser) og de hjælper gerne med småting, feks ipresning af hjullejer i bremsetromler.

Men iøvrigt mener jeg ikke der er nogen grund til at fremhæve et værksted blot fordi de laver de aftalte reparationer til den aftalte pris til den aftalte tid. Det er da det mindste man kan forvente, når man som kunde betaler dem for netop dette.
Det er netop når det går galt i et af disse forhold man finder ud af hvad det er for et værksted man har med at gøre.
Man har vel lov til at forvente at et autoværksted kan finde ud af at reparere biler.

Jeg sammenligner det ofte med flyselskaber.
Ryanair, Norwegian og øvrige såkaldte "low-cost" selskaber kan ofte finde ud af at fragte passagerene fra A til B. Men når noget går galt, eks forsinkelser eller ødelagt bagage, ja så er der ABSOLUT ingen service, ikke engang lovens minimumskrav opfyldes. Og vil du klage, sker det på telefon til udlandstakst med meget lang ventetid. Det er helt sikkert med vilje, så de fleste opgiver på forhånd.
Og med alle de gebyrer de alligevel propper oveni prisen, vælger jeg oftest at betale en lille smule mere for at flyve med et "full-service" selskab som BA eller SAS. (ikke sagt at de er perfekte)
4. okt 2009 17:07  

3

svar til Aunsbjerg:

Generelt kan jeg svare bekræftende på dit indlæg. Har også købt min ved Jesper.

Dog lidt malurt:
I foråret begyndte min Swift at pive ved bremsning. Specielt når der blev kørt langsomt. Jeg tager ind til Aunsbjerg og de vil slibe bremserne på grarantien. Lyder fint, og bliver gjort.
Da jeg afhenter siger de at hvis ikke det hjalp skulle jeg komme tilbage og de vil skifte bremserne. Desværre var det nu værrer end før. Piven HVER gang jeg bremsede. Et par dag efter tager der ind igen. Vi aftaler at skifte bremserne, men da min ferie begynder om et par dage, vælger vi en tid midt i juli hvor ferien er overstået.
Ind med den, og jeg afhenter den igen. Værksteds mesteren siger noget med "vi skal lige tjekke om det går ind under garantien". aha?!
Ugen efter får jeg en regning med posten!
Jeg bliver ringet op af en kunder-medarbejder der spørger om jeg havde været tilfreds med forløbet og jeg svarer "nej" og forklarer hele møllen til hende. Hun lover at jeg meget snart vil blive ringet op af værkstedet. Dette skete dog ikke,....eller retter de ringede mig op i sidste uge lige før bilen skulle til 30.000 km service. Åbenbart havde Suzuki DK ændret reglerne hvornår de skiftede bremser på kulance midt i min ferie. Og der var ikke noget at gøre. MEN de ville give mig en god pris på service. Så kunne jeg bare fortælle at jeg havde fundet et meget billgere sted og allerede få lavet servicen.....

Det kan godt være at skurken er Suzuki Danmark, men forløbet med at først love Garanti/kulance og derefter skal man betale for skift er ringe. Det er også ringe at de først kontakter en lige før servicen, når man bliver lovet hurtig respons..man kunne fristes til at tro at de kun ringer for at sikre at man brugte deres hundedyre 30K service?

Hele forløbet er ærgeligt, da jeg inden da havde meget got indtryk af firmaet. Jeg kan dog ikke acceptere at bruge de meget dyre forhandlere priser når man selv hænger rep af bremser og lignende. SKal siges at de ikke kunne give nogen forklring på pive lydene, og bremserne ellers var fine. De kunne let have kørt 20.000 km mere ifølge dem selv.
4. okt 2009 21:41  

4

Lysen Biler Sorø

Kanon service.
Da jeg var til 60.000km service ringede de og sagde de kunne se den skulle synes inden en måned, om de ikke lige skulle køre den til syn, uden merpris (dog det normale synsgebyr).
Efter samme syn var mine hjul begyndt at ryste lidt på motorvejen, ringede til dem og den afbalanceret nogle dage efter med et smil.
De er super flinke! Så dem kan jeg klart anbefale! smilie
4. okt 2009 23:48  

5

JimMojo

Det er meget uheldigt kan jeg godt hører men tror ikk det er værkstedet som den er galt med men længere oppe.. Du skriver også selv der blev ændret noget mend du havde ferie.. Det er bare pisse træls.. Mine bremser skure også og det er vidst en general fejl ved swifterne men det er ikk så meget at jeg ikk kan leve med det og gider brokke mig over det osv.. Det kan jo ske det bliver værre.. Som det skete for dig.. smilie
5. okt 2009 09:08  

6

Bach biler i give..

Det er også bare kanon service, og de er altid flinke derinde.. Og så er det billigt kontra kbh ihvertfald.. Og de giver 10 % rabat til klubben..
De overholder deres tider uden problemer, og hvis de finder fejl med bilen, så ringer de, og fortæller, og har en pris klar og hvornår de kan have den klar, og om det er noget de skal lave..

Det kan varmt anbefales at køre ned forbi dem smilie
Log ind
Opret bruger
Seneste billeder Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio