Blueboy skrev:
Ville prøve om nogle af rygterne talte sandt mht.V-Power. Altså bedre motorgang, respons osv.
Lige fra jeg forlod Shell, har dette resulteret i så rolig motorgang, at min elek.P-skive tror, at jeg har parkeret og slukket motoren, hver gang jeg holder for rødt. Cool
Tror også at jeg vælger Shell frem for OK næste gang....
Kimmovich skrev:Blueboy skrev:
Ville prøve om nogle af rygterne talte sandt mht.V-Power. Altså bedre motorgang, respons osv.
Lige fra jeg forlod Shell, har dette resulteret i så rolig motorgang, at min elek.P-skive tror, at jeg har parkeret og slukket motoren, hver gang jeg holder for rødt. Cool
Tror også at jeg vælger Shell frem for OK næste gang....
Top Gear har haft det med i en af deres udsendelser, netop omkring, om V-Power fra Shell gjorde en forskel i ydeevne osv.. Vil sige det sådan her, at, vores små biler, aldrig vil kunne mærke en mærkbar forandring i ydeevne m.m., men går du derimod op i superbils klassen, beviste de, at der faktisk var ekstra HK at hente. Kan ikke huske præcis hvilke biler der var tale om, men nogen af dem gik fra fx 440hk til 458hk ved at netop at tanke V-Power frem for fx 95 blyfri - meeeen, altså.. Jeg fodrer da også helst den lille med V-Power, vi føler os jo store på vejene ;) God aften..
Wolle skrev:
Griner,, som ens hjerne ka spille en et pus,men kan høre at du har samme elek. p skrive som mig,,,
og den skal stille sig hver gang du holder stille..
Men tank du bare V power til din swift fremover, Det skader jo ikk
Blueboy skrev:Wolle skrev:
Griner,, som ens hjerne ka spille en et pus,men kan høre at du har samme elek. p skrive som mig,,,
og den skal stille sig hver gang du holder stille..
Men tank du bare V power til din swift fremover, Det skader jo ikk
P-skiven er Jacob Jensen u/ledning og den fungerede korrekt m/ normal blyfri 95. Så jeg bilder mig da stadig ind, at V-Power har gjort et el. andet...
Kunz skrev:
Ja, men det er jo fordi hun kører mere økonomisk end du.. Og alle dem der siger swiften kun kan kører 15 km/l er folk der ikk kan køre økonomisk, min ligger ¨på oppe omkring 18 på literen i gennemsnit.. Kender ikk mange der har fået deres så højt op.. Og det er så på 95..
Jacob skrev:
Shell V-Power 99 højt ydende benzin indeholder en effektiv renseteknologi, som er udviklet til at forbedre hverdagskørsel og motorens respons. Disse kraftige rensekomponenter er designet til at forebygge opbygningen af belægninger omkring motorens indsugningsventiler, som kan reducere en motors kraft og ydeevne, og til at fjerne eksisterende belægninger, som andre brændstoffer kan have efterladt.
Shell V-Power 99 er også en højoktanbenzin (99 RON) designet til at få det bedste ud af dit brændstof. Shell V-Power 99 er udviklet til at reducere friktionen mellem cylinderne og stempelringene, som er et kritisk område for motoren, og hvor det er svært at sikre smøring. Den er designet til at hjælpe motoren med at køre lettere og dermed levere en bedre energioverførelse fra motor til hjulene.
Shells unikke Friction Modification Technology formel er designet til at skabe en molekylær film, som hjælper med til at reducere friktionen. Hvis friktionen bliver reduceret, vil en større del af brændstoffens energi overføres og derved hjælpe motoren til at yde mere, fra første påfyldning.
PS. Ja arbejder på en shell... haha
desetujo skrev:
Selv om i alle i denne tråd snakker om Benzin, vil jeg da alligevel tilføje, at vi i vores sommerferie kørte 2500 km rundt i Europa. I tyskland kan man købe 2 slags Diesel. Vi kører altså længere på literen på den ene end på den anden. Men de koster det samme?? Så det gør altså en forskel på min lille Diesel dyt ;0)