logo banner
8. sep 2010 12:42  

REKLAMATIONSRET

Jeg har et spørgsmål til folk der ved noget om reklamationsret. Jeg har en swift som gearkassen er gået i stykker på for 5. gang nu, Suzuki siger så til mig at jeg ikke kan få det lavet over garantien ( hvilket de sagde de sidste 4 gange, at der vil være 2 års garanti på gearkassen fra den dato de lavede den sidst), hvis jeg ikke har overholdt mine service, jeg er dog ret sikker på at jeg ikke mangler nogle service. Men mit spørgsmål er: Er der en regl for at de ikke må/kan dække det hvis servicen ikke er overholdt, eftersom de har sagt at der er 2 års garanti på de dele de har skiftet????? - har ikke tid til at lede i forummet da jeg skal have den op til suzuki inden for en time, så håber virkerlig der er en der lige kan hjælpe i en fart smilie

8. sep 2010 12:44  

1

hvis du ikke har overholdt din service kan de ikke give garanti på det..

men ellers så skulle jeg mene de skal lave den.

Mit bedste bud ville være at ringe ind til forbruger ombudsmanden.

vis du gerne vil have telefonisk rådgivning, har du også mulighed for at ringe til Forbrugerstyrelsens hotline mandag-fredag mellem 9-12 og torsdag ligeledes 15-19 på telefon 70 13 13 30. Du kan læse mere om
8. sep 2010 12:50  

2

Jeg siger mange tak, det var lige det svar jeg søgte smilie
8. sep 2010 13:28  

3

Og skriv til os hvad resultatet bliver.
Log ind
Opret bruger
Seneste billeder Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio