logo banner
15. okt 2010 09:17  

LEDONLINE rabataftaler.

Jeg har på det seneste handlet 2 gange, med få dages mellemrum, hos en af de firmaer, som vi har rabataftaler med - www.ledonline.dk
Jeg skrev begge gange bilklub i kommentar felt, men fik aldrig min rabat.
Jeg skrev efterfølgende til firmaet og spurgte, hvorfor jeg ikke fik min rabat.
Svaret kommer her.

Hej Stig
Vi har tidligere vundet retten til www.ledonline.dk, da vi i mange år har haft www.led-online.dk. Vi har dog ikke overtaget forretning eller forpligtigelser fra dem der havde domænet tidligere. Derfor er det ikke muligt at få den rabat her.
Jeg vil kontakte klubben for at få det fjernet fra deres hjemmeside.

Det sjove er bare at ligegyldigt om man skriver www.ledonline.dk eller www.led-online.dk kommer man ind på samme side.
Jeg kan ikke anbefale nogen her i klubben at købe nogen varer hos dette firma - find et andet sted at køb dine led produkter. smilie
Det er som at køre gocart, bare der var nogle flere veje med skarpe sving ;-)

15. okt 2010 09:52  

1

Det var da ekstrem dårlig service. De burde da selv vide, hvem de har lavet rabataftaler med, og så derefter kontakte hver klub/kunde etc, og forklare hvordan landet ligger.. Skidt behandling du har fået må man sige..
15. okt 2010 17:05  

2

Der arbejdes i øjeblikket på at lave en opdateret liste med rabatordning, som er mere vedvarende - bl.a. ved hjælp af et medlemskort, som udløser rabatordninger ved forskellige firmaer. Kortet udleveres dog kun til VIP medlemmer, da dette bliver én af de fordele der er ved VIP medlemskab - noget for noget smilie
1,5 Creme/Blanksort GLX 2008
15. okt 2010 18:36  

3

Hov hov... tror i ikke at i snakker forbi hinanden her?

Som jeg forstår det har firmaet der nu har domænet ledonline.dk ikke noget med det "gamle" ledonline.dk at gøre? Derfor er det vel fair nok de intet aner om rabataftalen eller yder rabatten?

Eller er det mig der misforstår det :P
Med venlig hilsen
René Høvinghof Johannesen

Astina.dk - Make your car different!
15. okt 2010 19:44  

4

Hov hov... tror i ikke at i snakker forbi hinanden her?

Som jeg forstår det har firmaet der nu har domænet ledonline.dk ikke noget med det "gamle" ledonline.dk at gøre? Derfor er det vel fair nok de intet aner om rabataftalen eller yder rabatten?

Eller er det mig der misforstår det :P
Med venlig hilsen
René Høvinghof Johannesen

Astina.dk - Make your car different!
15. okt 2010 22:17  

5

Sådan har jeg også opfattet det.
Så man kan ikke holde den "nye" aktør ansvarlig for gamle rabataftaler en tidligere aktør har lavet.
16. okt 2010 09:52  

6

så burde den gamle ejer jo have skrevet en mail eller ringet rundt til de forskellige hvor der har været rabataftaler, og have sagt at der er kommet ny ejer så man muligvis kunne have forhandlet en ny rabataftale på plads med den nye ejer...

men er helt enig med astina.dk og 2r
16. okt 2010 10:20  

7

Rene du har helt ret smilie
vi har også andre fejl i vores rabat samarbejde desværre og af den grund er vi i gang med at få dem alle sammen genforhandlet, vi skal nok prøve at lave dette arbejde så hurtig som muligt, tak for venlig forståelse.
Johnny
Hilsen /Johnny aka wagfun
Formand for SCD
16. okt 2010 13:36  

8

hvorfor har vi egentligt ikke en rabat aftale med astina smilie det må da være på sin plads syns i ikke smilie
Heller lille og vågen end stor og doven...
16. okt 2010 17:50  

9

Hørt Lobster !
uh kunne godt bruge det med astina :P !
16. okt 2010 23:32  

10

Så trækker jeg mine anklager tilbage.. Beklager smilie
17. okt 2010 01:13  

11

Ang. rabataftale med astina.dk så er det et helt grundliggende forretningskoncept.

Der er mange punkter og aspekter i det, og som alt andet i livet er der for og imod.

men jeg kan give jer et hurtigt eksempel som jeg tror de fleste kan forstå.

Kunde 1 er medlem af swift klubben, han køber et sæt sideblink til 295 DKK og skal have 10% rabat fordi han er medlem.

Kunde 2 er ikke medlem af swift klubben og kommer forbi butikken og køber for 7000 DKK, han får ikke rabat da han ikke ved en aftale forefindes.

Hvorfor skal kunde 2 betale mere for varen end Kunde 1? Han køber endda for over 200x så meget?

Så kan man selvfølgelig sige han burde få rabat fordi han købte for så meget, men i min verden er det bare ikke fair nogle skal betale mere end andre, det samme gælder folk tror vi sponserer biler, det gør vi IKKE af præcis samme grundlag, hvorfor skal vi give tingene væk til en kunde når andre skal betale, indirekte betaler andre kunder for denne persons ting.


Derudover vil det være et problem da vi på nogle ting stort set ingen fortjeneste har, samt i nogle tilfælde ville vi skulle sætte priserne kunstigt op for at det kunne lade sig gøre at give rabat.

Håber det giver mening, men i en moderne butik idag mener jeg ikke sådanne aftaler giver mening, sorry smilie

Er jeg helt galt på den? smilie
Med venlig hilsen
René Høvinghof Johannesen

Astina.dk - Make your car different!
17. okt 2010 08:24  

12

Det eneste den var gal på er regnestykket.
7000 : 295 = 24x, ikke 200x smilie

astina.dk skrev:Kunde 1 er medlem af swift klubben, han køber et sæt sideblink til 295 DKK og skal have 10% rabat fordi han er medlem.

Kunde 2 er ikke medlem af swift klubben og kommer forbi butikken og køber for 7000 DKK, han får ikke rabat da han ikke ved en aftale forefindes.

Hvorfor skal kunde 2 betale mere for varen end Kunde 1? Han køber endda for over 200x så meget?


17. okt 2010 10:24  

13

Synes at butikker som har og laver rabataftaler, har størere chancer for at få loyale kunder, og det er jo det butikkerne er interesseret i og ønsker.... Har selv været i butik med rabatordning til loyale kunder og det var en kæmpe succes
18. okt 2010 19:40  

14

Kreler skrev:
Synes at butikker som har og laver rabataftaler, har størere chancer for at få loyale kunder, og det er jo det butikkerne er interesseret i og ønsker.... Har selv været i butik med rabatordning til loyale kunder og det var en kæmpe succes


Men så siger du jo at man kun ønsker loyale kunder som kommer ind via en rabataftale? Dvs. dem som ikke er medlem af en klub, men blot kommer "tilfældigt" ind i butikken og på den måde bliver stamkunder, de skal betale mere?
Med venlig hilsen
René Høvinghof Johannesen

Astina.dk - Make your car different!
18. okt 2010 19:41  

15

2r skrev:
Det eneste den var gal på er regnestykket.
7000 : 295 = 24x, ikke 200x smilie

astina.dk skrev:Kunde 1 er medlem af swift klubben, han køber et sæt sideblink til 295 DKK og skal have 10% rabat fordi han er medlem.

Kunde 2 er ikke medlem af swift klubben og kommer forbi butikken og køber for 7000 DKK, han får ikke rabat da han ikke ved en aftale forefindes.

Hvorfor skal kunde 2 betale mere for varen end Kunde 1? Han køber endda for over 200x så meget?




Haha.. kan jeg henvise til tidspunktet på mit indlæg og på den måde være undskyldt med at arbejde sent smilie
Med venlig hilsen
René Høvinghof Johannesen

Astina.dk - Make your car different!
20. okt 2010 17:33  

16

Det forklarer jo en del ja smilie
Log ind
Opret bruger
Seneste billeder Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio