logo banner
7. okt 2011 12:37  

ADVARSEL imod TOPDANMARK

Her er en stor Advarsel imod TopDanmark.
De er absolut ikke til at stole på.
Sagen er som følger. Jeg har 2 biler en Ford escort og min Suzuki swift. Og begge biler er forsikret hos top Danmark samt en indboforsikring. Alt er betalt til tiden undtagen min kasko for min swift grundet at jeg har skiftet arb og der var lidt ged i det med den 1. lønoverførsel. Men som en ansvarsfuld betaler ringer jeg til en Jacob hos TopDanmark og hører om det er i orden at jeg betaler den torsdag den 6/10 og fik den besked det var ok.. den er så betalt som lovet men om fredagen ligger der så en opsigelse af bilforsikringen, trods der var en aftale. Jeg ringer igen og får fat i en kvinde der er meget ubehøvlet.. der kan hun absolut ikke gøre noget andet end hun vil ha mig til at betale 2400 ekstra for at hjælpe mig.. hvilke hun mener, er en stor hjælp hmm.. jeg fortæller hende at jeg så hellere vil opsige alle mine forsikringer og finde noget andet da de så ikke er til at stole på.. da de lover et og gør noget andet… jeg spørger om hendes navn men dette vil havde hun ikke lige lyst til at fortælle men da jeg har optaget samtalen kunne jeg høre efterfølgende hun hedder Tenna. Jeg spurgte derefter om jeg kunne tale med hendes overordnet.. men fik bare besked på ”hun var i møde og denne ikke ville beskæftige sig med sådan nogle som mig! hvor efter røret blev klasket på”!!!!
Man kan IKKE regne med det de lover nope så til alle Gå langt uden op TopDanmark når der skal forsikres!!!! De er fulde af løgn og man får sikkert ikke en disse når man skal ha erstatning Stor advarsel samt de Ansatte er SÅ inkompetente og sviner bare kunderne til!!!!
smilie

7. okt 2011 12:44  

1

Det ville være rart hvis TopDanmark ville kommentere disse beskyldninger.
7. okt 2011 13:02  

2

Det lyder virkelig helt vildt? Ikke sagt at du ikke taler sandt. Hvis jeg nogensinde fik sådan en behandling, ville jeg selvfølgelig skifte asap. Kvinden du har talt med, burde fyres efter min mening, hvis hun har været SÅ ubehøvlet. Lyder helt surrealistisk. Hun må virkelig ha" haft en dårlig dag?? Selvom sådan noget under ingen omstændigheder må smitte af på kunderne.
Synes dog evt., at du skulle prøve at fange overordnede på anden vis, samt måske få fat i Jacob?
Held og lykke med det i hvert fald!

Kimmovich
7. okt 2011 13:21  

3

jeg har prøvet det samme de der sidder i kundeservice er virkelig ubehøvlet lige så snart der er de mindste problemer.... top dk skal man GÅ langt uden om...
7. okt 2011 13:26  

4

Jeg må indrømme at jeg har været meget tilfreds kunde hos Topdanmark i mange år og har aldrig selv oplevet noget tilsvarende, tværtimod! MEN en sådan behandling skal du naturligvis ikke finde dig i. Kontakt Topdanmark, få at vide i omstillingen, hvem der er privatkundechef og send så denne person en mail eller et brev. Forelæg ham/hende situationen og sagsforløbet som DU har oplevet det (husk på at en sag har altid 2 sider og Topdanmark vil være mest tilbøjelige til at tro på deres ansatte). Meddel denne privatkundechef at du overvejer at bringe Forbrugerrådet ind i sagen, men inden dette skridt håber du naturligvis på, at problemet kan løses mellem parterne i mindelighed. Husk på jo mere du skyder med skarpt og puster dig op, jo mindre villige bliver de til at hjælpe dig...
Skulle de så mod forventning stadig være "kolde" og uden lyst til hjælpe dig, ja så er der altså mange andre gode forsikringsselskaber at vælge imellem. Pøj Pøj med det.
7. okt 2011 15:22  

5

altså jeg har aldrig haft problemer med top danmark. men har dog flyttet over i if da min bilforsikring og det var billigere der. de er vrikelig flinke ved if og altid klar på at hjælpe dig.
7. okt 2011 19:20  

6

synes topdanmark er alt alt for dyre. I hvert fald i forhold til gf som jeg er super tilfredse med
7. okt 2011 19:22  

7

Rasmustj skrev:
altså jeg har aldrig haft problemer med top danmark. men har dog flyttet over i if da min bilforsikring og det var billigere der. de er vrikelig flinke ved if og altid klar på at hjælpe dig.
if"s telefonsælger er lige så fulde af løgn. Blev engang lovet en pris men regning jeg fik var meget højere end den lovede pris og da jeg kontaktede dem kendte de intet til det..
7. okt 2011 22:28  

8

har fået fat i en overordnet og vil undersøge sagen jeg lod hende høre min optagelse på telefonen og hun gav mig ret det ikke var "kundevenligt" og vil ringe tilbage på tirsdag så må vi se hvad det udvikler sig til.... update vil komme.....
7. okt 2011 23:00  

9

tror sq bare jeg var gået til fdm efter denne tenna´s sviner og så lade dem gå i flæsket på dem
10. okt 2011 20:11  

10

Lyder underligt at de sender en opsigelse så hurtigt efter en "misset" betaling. Virker som om de ikke vil have dig som kunde, hvilket din senere samtale også tyder på. Fatter ikke hvordan de kan tjene penge!

Jeg fik tilbudt en forsikring inkl kasko til min Honda MC på 17.500 kr. Ringede videre og endte med 4.500 hos Tryg gennem min fagforening. Billige er de ikke.
11. okt 2011 13:43  

11

Hej

Det er beklageligt, hvis ”Enterher” har haft en dårlig oplevelse med os. Vi har dog en anden opfattelse af forløbet, og synes ikke, at beskrivelsen af forløbet er helt fair smilie

For at undgå yderligere misforståelser, kan vi dog sige, at vi modtog betalingen i går og sagen er blevet ekspederet og forsikringen er genoptaget. ”Enterher” blev ringet op af os i går eller vil blive det i dag, hvor han/hun vil blive orienteret om dette.

God dag til jer alle
Rasmus, Topdanmark
Log ind
Opret bruger
Seneste billeder Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio