Jeg vil godt lige indrykke en klage over Ebbe Elmer københavn.
For 14 dage siden tager jeg kontakt til dem og fortæller at jeg skal ha skiftet mit sidespejl.
De siger, at de bestiller spejlet og jeg bare skal komme og sætte bilen på aftalte dato (idag. red.)
Smider bilen igår aftes, og får at vide de ringer når de er færdige.
Kl. 15 idag beslutter jeg mig for selv at ringe, og får så at vide at sidespejlet ikke er sat på da det er i restordre. I RESTORDRE!!! Hvorfor #"!#!" har de så ikke ringet og fortalt jeg ikke skal komme med bilen da de ikke har delene på lager? Det kalder jeg fandme useriøst! Nu har jeg rimelig langt til arbejde og ikke sådan lige med bus og tog. Så måtte anskaffe mig kørelejlighed der ikke passede skide godt, og dette kunne jeg være sparet for hvis de bare havde ringet.
Så nu bliver det til at når spejlet kommer hjem engang, så bliver det lavet, MENS JEG VENTER!
Et hak i tuden til elmer, men det kan vendes igen med anden god service.
/MN
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Martin N