Bulldog skrev:
jeg har haft samme problem med at de har skuret men jeg har fået monteret nogen modificeret klodser på og nu er der ingen problemer.
MissStar skrev:
Samler lige op på en gammel tråd.
Min Swift er jo osse begyndt at hyle i bremserne. Jeg har kørt omkring 14000 km og har været til 1. eftersyn.
Så jeg sendte her til morgen min bil ud til Koch Biler i Viby J med forhåbning om at få skiftet klodser som minimum. Men nu har de så lige ringet at de har renset dem og at der ikke er noget at gøre. Og så nævner jeg jo at det er et problem Suzuki kender til, og at andre har fået skiftet både klodser og skiver på garantien. Så får jeg en sang fra de varme lande om at Suzuki STADIG arbejder på at lave nogle nye klodser og at de ikke kan eller vil skifte dem jeg har på.
Er der nogen der har hørt noget omkring situationen og måske har en god ide til hvad man skal stille op?
Jeg pointerer jo så overfor dem at garantien jo frafalder efter 30.000 km og det virker de faktisk til at være kolde over for.
Så pt må jeg leve med de skide hylende bremser igen
MissStar skrev:
Ja jeg blev sgu gal over den arrogance man udviste ved Koch biler....de har åbenbart INGEN forståelse for at man ikke vil finde sig i at en ny bil ikke er iorden.
Jeg købte jo min bil i Silkeborg men bor i Århus så valgte derfor Koch da det var tættest på. Men man burde jo være blevet klog af skade. For da jeg kiggede bil ude ved Koch var der jo den samme arrogance som osse gjorde at det ikke var dem der solgte mig bilen. Så nu tror jeg at jeg vil kontakte 'Per B i Silkeborg og tage mig en snak med dem. For som jeg ser det så skal klodserne jo som minimum skiftes UANSET om Suzuki har løst problemet eller ej. Det kan jo UMULIGT skulle gå ud over os som købere at de ikke har kunne finde ud af at gøre tingene ordentligt første gang.
Så nu venter jeg næsten bare på at der kommer en regning fra Koch på at de har checket mine bremser