logo banner
26. sep 2006 20:31  

Astina Levering!!!

jeg har nu være ude for 2 gange at leveringstiden ikke bliver som foreskrevet på deres hjemmeside meget træls!!!er jeg den eneste?? smilie
Swift 1,3 06/05 Skørter, Sænket, Alufælg, Tågelygter og andet HEHE

27. sep 2006 08:33  

1

Jeg har også ventet laaang tid på mine baglygter, men de er i restordre alle steder, så René fra Astina kan ikke rigtig gøre noget ved det. Så det synes jeg er fair nok.
Fiat Grande Punto MY08 "Rosso Ciliegia" - Den falske Swift!
27. sep 2006 21:12  

2

det jeg syntes er forkert er at på hans side står der 5-15 dage jeg har lige fået afvide 6-8 uger
Swift 1,3 06/05 Skørter, Sænket, Alufælg, Tågelygter og andet HEHE
27. sep 2006 21:23  

3

Hejsa,

Problemet ligger i at hjemmesiden på nuværende tidspunkt desværre kører med manuelt lagerstyring dvs. der ikke er noget automatik der kan registrere lagersitation, derfor står der kun vejlende tider, jeg ved godt det ikke fremgår nogle steder og det vil vi få rettet snarest. Derudover vil normal leveringstid på vores lygter være 1-3 hverdage når de er på lager hvilket de normalt er, i tilfælde hvor ting er i restordre er det desværre umuligt at gøre noget ved lagertiderne. Men jeg kan godt forstå det er misvisende med tiderne på siden, alternativet er helt at fjerne det...
Med venlig hilsen
René Høvinghof Johannesen

Astina.dk - Make your car different!
17. sep 2007 11:50  

4

Ja, ring altid og høre lige meget hvor man handler smilie
- Mojo -
Software Engineer

Uploadet fil

17. sep 2007 12:41  

5

jeg tænker man ringer og tager en snak med dem om det- men det er nok bare mig..

jeg oplever god sevice deroppe - det er et bare rare gutter der er til at handle med. smilie

Selvom jeg ik måtte få en nøglering for free til mega meet smilie ØV ØV
[Slettet bruger]
LeneD
17. sep 2007 21:04  

6

Har haft samme problemer. Første gang ringede jeg to gange og der blev sagt begge gange de ville sende det samme dag. Men han holer ikke hvad han lover. Så kørte selv op og hentede varene. Anden gang var det mere end 4 uger jeg ventede. Til sidst måtte jeg afbestille varen og købe den et andet sted.
Der er lidt der burde rettes op på!
17. sep 2007 21:23  

7

Jeg har kun købt en gang og kun +'er herfra smilie Bestilte mine viskerblade i mandags lidt i 5 om eftermiddagen og fik allerede senere på dagen en bekræftelse på at den var pakket og afsendt og 2 dage senere var den fremme så thumps up herfra
17. sep 2007 22:19  

8

Syns' servicen er i top hos René og co. smilie smilie
Da jeg bestilte nogle baglygter hos ham havde jeg dem 2 dage efter smilie
Men jeg kan nu bedst lide at give ham et visit, det tager under en time for mig at komme dertil smilie
Man bliver aldrig helt færdig med sin SWIFT smilie smilie smilie
Mikael Stoustrup
17. sep 2007 22:36  

9

Ja, Rene er en flink fyr og så har han DK`s bedste udvalg af lir til vores Swift`er...Kan dog samtidig godt forstå man bliver lidt ked når man ikke får sine varer når man forventer det, ingen tvivl der! Men som Jonas også siger, så er der visse ting selv ikke indehaven af butikken er herre over, derudover er det svært at tage stilling i den enkelte sag, så det vil jeg undlade, ihvertfalde denne gang..! smilie smilie
Hej, kig lige forbi mit galleri!

Se billeder af 18" supertusimo alufælge samt læderkabine der er til salg! :0)
12. jun 2008 23:03  

10

Total dårlig service.
skuffede over at når man bestiller et nyt frontgrill hos rene. Og får at vide at jeg ville ha det ugen efter. Men der kommer intet. Så jeg ringer derover og spørger hvad der er sket og få at vide at de har fået sendt det ud til en anden som havde bestilt det. Men han lovede har ville skaffe det til ugen efter. Og jeg bliver lovet det vil være hos mig mandag.
Men det dukker ikke op mandag. Så jeg ringer til ham Onsdag ,og der siger han det ligger nede på lagret og klar til at blive sendt. Men kan ikke sige om han lige når det idag.
Så det ender med jeg annullere varen. For jeg føler bare de holder en hen pga. varen slet ikke er dukket op hos dem. Det er hvad jeg kalder dårlig købmandsskab.
Hvis de havde meldt ud af fra start af hvor lang tid det ville tage før jeg fik varen havde jeg skam også ventet. Men jeg endte desværre med at få en dårlig oplevelse med det firma smilie smilie
Så er Swiften Solgt......
1,3 GLS 5 Dørs med Sorte Bagruder ,lædergearknop og Røhale sænket 40/40 17 tommer 205/40 GT Hækspoiler.
12. jun 2008 23:58  

11

Det er selvfølgelig total uacceptabelt tomse, beklager meget, du har ramt ordren lige oven i DHB og vi er desværre pt. en mand mindre så vores webmaster sidder og besvarer alle support opkald, for at prøve at hjælpe så vidt muligt, vores nye mand start i næste måned, så skulle der gerne være styr på tingene.

De grills er der normalt 3-4 ugers levering på, at de så var i ordre allerede var heldigt, men selvfølgelig uheldigt at du har fået fejl information op til flere gange.


OBS!! Det er ikke nogen undskyldning blot en forklaring, vi kan simpelthen ikke følge med, men vi prøver vores bedste.
Med venlig hilsen
René Høvinghof Johannesen

Astina.dk - Make your car different!
13. jun 2008 01:28  

12

det os ved a være et par uger siden jeg bestilte vindafvisere og de der inovation viskere.. I skrev så til mig dagen efter at der var udsolgt a vindafvisere, og det jo så forståeligt no, men at jeg så får en ordrebrekræftelse sidste fredag at de var sendt afsted og jeg ik har modtaget dem endnu, det syntes jeg er lidt mærkeligt
//Syrekurt - \Also known as Klinke, Diesel/
13. jun 2008 11:14  

13

Att Syrekurt:
Forespørgsel udført 13. juni 2008 kl. 11:14

Forsendelsens nummer: 06596450684DK
Vægt: 0.5 kg
Længde: 729 mm.
Højde: 112 mm.
Bredde: 105 mm.


Vær opmærksom på, at den angivne vægt er forsendelsens vejede vægt og vil derfor kunne afvige fra den fakturerede vægt.
Forsendelser, som kræver betaling, kan først afhentes på et posthus 2 dage efter afsendelsen. Husk at medbringe blanketten Post til Afhentning.

Dato Kl. Registrering
2. juni 2008 13:05 Data til forsendelse modtaget
2. juni 2008 20:22 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
3. juni 2008 07:10 Ankommet til omdeling 9900 Frederikshavn Posthus
3. juni 2008 12:58 Anmeldt til senere afhentning på 9900 Frederikshavn Posthus
4. juni 2008 09:05 Ankommet til postfilial 9900 Frederikshavn Posthus
4. juni 2008 15:45 Afhentet på postfilial 9900 Frederikshavn Posthus


De er udleveret på posthuset den 4/6?
Med venlig hilsen
René Høvinghof Johannesen

Astina.dk - Make your car different!
13. jun 2008 11:17  

14

Det er da flot som folk kan tilkendegive hvad de er utilfredse med.... Rene har lige forklaret at de er en mand mindre lige pt. Og i en butik som hans, så er det sku meget at mærke hvis man lige pludselig fra den ene dag til den anden mister arbejdskraft.

Som én her i tråden har skrevet, så har ASTINA.dk herhjemme det største udvalg til Swifts. Men så sandeligt også til andre biler.

Nu skal jeg ikke lyde som en hellig ko, og kan da godt forstå at det er træls at gå og vente længe på sine ting når man har bestilt over nettet.

MEN folk skulle måske prøve at tage sig tid til at køre ned til Rene, ASTINA.dk og opleve hans butik.
1: Man får ALTID en super god service
2: Manden er bundløs ærlig
3: Der er MEGA travlt i butikken, uanset om man kommer kl. 10 når de åbner eller lige inden lukketid.

Jeg har efterhånden brugt mange penge inde ved Rene, og det bliver jeg sku nok ved med. Og jeg har altid får mine ting som lovet. En gang var det 4-5 ugers levering på noget jeg bestilte og det fik jeg at vide da jeg bestilte dimsen. MEN ikke destomindre endte dimsen med at komme hjem 14 dage før tid, fordi Rene blev ved med at rykke for den fordi han vidste at jeg gerne ville have den inden F&F.

Det jeg mener er, at man nok ikke skal have så travlt med at kaste fingre efter en mand som har hjulpet så mange her i klubben med at få dimser hjem til deres biler. Og garanteret 97% af gangene til den lovede tid. Manden gør hvad han kan og så hurtigt som han nu engang kan.
Man skal jo ikke glemme at Rene faktisk har et liv uden for hans forretning.

Og afslutningsvis, så ta den oplyste leveringstid som et hint om hvornår tingene kan være hjemme, hvis alt går vel. Restordre og manglende levering fra leverandører kan vi jo ikke klandre Rene for.
Altid med rottweiler på bagsædet
13. jun 2008 18:12  

15

Jeg vil skam også gerne vente på det jeg bestiller. Har åbenbart bare haft en uheldig oplevelse. smilie Og tak for dit svar Rene smilie
Så er Swiften Solgt......
1,3 GLS 5 Dørs med Sorte Bagruder ,lædergearknop og Røhale sænket 40/40 17 tommer 205/40 GT Hækspoiler.
13. jun 2008 18:55  

16

har osse handlet hos Rene nogle gange nu, første gang fik jeg mine forlygter til den lovede tid, anden gang bestilte jeg baglygter, fik hurtigt svar på at de var i restordre men at han ville sælge mig de nye ledlygter til samme pris, skrev at det ville jeg gerne og dagen efter til åbningstid holdte jeg udenfor Astina for at hente mine vare, bingo de var der sørme osse, tag en tur forbi, de er flinke og rare at snakke med deroppe, alle forretninger har nogle dårlige dage, hvor de ikke for sent de vare afsted de burde, men tager det som om de har travlt, og at de derved for solgt nogle vare, og at de derved osse for noget nyt geil hjem til vores vogne.
Så Rene fortsæt det gode arbejde som du trods alt yder i 90 procent af tilfældene og kom så lige med lidt nyt LIR, der er jo gået over en uge siden jeg sidst har sat noget på bilen.
13. jun 2008 19:37  

17

hov.. havde kommenteret det tidl. hihihi..
[Slettet bruger]
LeneD
25. nov 2012 20:48  

18

Jeg ha sagt af Astina vinter tilbud liner thansen de or må jeg ta i mig det er super søvis hos Astina
Tak rene for alle de ting jeg ha fådet til lovede tid super sted Astina
Hilsen Flemming kanon sted smilie

25. nov 2012 23:16  

19

Du ved godt du skriver i en indlæg der sidst er blevet skrevet i i 2008 ikke smilie det er kun 4 år siden smilie
Log ind
Opret bruger
Seneste billeder Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio