Det er da flot som folk kan tilkendegive hvad de er utilfredse med.... Rene har lige forklaret at de er en mand mindre lige pt. Og i en butik som hans, så er det sku meget at mærke hvis man lige pludselig fra den ene dag til den anden mister arbejdskraft.
Som én her i tråden har skrevet, så har ASTINA.dk herhjemme det største udvalg til Swifts. Men så sandeligt også til andre biler.
Nu skal jeg ikke lyde som en hellig ko, og kan da godt forstå at det er træls at gå og vente længe på sine ting når man har bestilt over nettet.
MEN folk skulle måske prøve at tage sig tid til at køre ned til Rene, ASTINA.dk og opleve hans butik.
1: Man får ALTID en super god service
2: Manden er bundløs ærlig
3: Der er MEGA travlt i butikken, uanset om man kommer kl. 10 når de åbner eller lige inden lukketid.
Jeg har efterhånden brugt mange penge inde ved Rene, og det bliver jeg sku nok ved med. Og jeg har altid får mine ting som lovet. En gang var det 4-5 ugers levering på noget jeg bestilte og det fik jeg at vide da jeg bestilte dimsen. MEN ikke destomindre endte dimsen med at komme hjem 14 dage før tid, fordi Rene blev ved med at rykke for den fordi han vidste at jeg gerne ville have den inden F&F.
Det jeg mener er, at man nok ikke skal have så travlt med at kaste fingre efter en mand som har hjulpet så mange her i klubben med at få dimser hjem til deres biler. Og garanteret 97% af gangene til den lovede tid. Manden gør hvad han kan og så hurtigt som han nu engang kan.
Man skal jo ikke glemme at Rene faktisk har et liv uden for hans forretning.
Og afslutningsvis, så ta den oplyste leveringstid som et hint om hvornår tingene kan være hjemme, hvis alt går vel. Restordre og manglende levering fra leverandører kan vi jo ikke klandre Rene for.
Altid med rottweiler på bagsædet